


Vem är vi?
En liten uppfödning i Malung i Dalarna. Tar inte så många kullar per år och dom växer upp i hemmets alla vrå.
Katterna är våran familj och är med på allt i hemmet.
Vi skaffa stamnamn redan 1995 men första kullen föddes inte fören 2001 och var en kull med Devon rex.
2007 föddes våran sista kull innan många års paus. Det var med siames och oriental.
Just nu är det bara siames och oriental som gäller. Kommer ta ev bara en kull per år.
Kommer gå kursen UppfödarEttan hos SVERAK i maj.
MVH Anna Tåli


